close

Life's not a dream 愛情不是一個夢想

When emptiness has spilled the scene當空虛佔據了現場

When you walked away from me And told me love is only just a dream 當你走開了的時候並且告訴我愛情僅僅是一個夢想

I have tried to say goodbye 我已經試著去說再見

But words have gotten in the way 卻說不出口

Couldn't hold my feelings I just broke down and cry Breaking up is a not a game 控制不住我的感情,我崩潰了,流淚了,分手不是個遊戲

Oh my baby can't you see in me I still love you baby I just can't let you go 寶貝你知道嗎我還愛著你,不能讓你走

Couldn't live without you baby I'll rather run my life this way 不能沒有你,我就這樣活

When you turn and walk away I knew that love is only just a dream當你轉身走開我知道愛只是一個夢

arrow
arrow
    全站熱搜

    冬冬小舖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()